Night People

2008-05-05 | 22:54:12

Ikväll ville Engla, precis som igår, absolut inte sova på vanlig läggdags tid. Hon proppsade på att vara uppe. Självklart försökte jag vid 19 tiden men utan vidare resultat. Hon låg och sjöng och lekte dockteater, glad och pigg. Det blev till att gå upp och underhålla lillfröken ett par timmar till :)

Vi passade på att lägga färdigt hennes ap-pärlplatta. Vi började igår, men ni ska veta att det tar sin tid att hitta precis den rätta platsen för rätt pärla, hehe. Men hon var ritkigt nöjd över slutresultatet när vi hade strykt den och satt den på sina fötter (jaa pärlplattor har fötter nu för tiden!)

Tillsist somnade hon iaf och nu ligger hon och snosar gott i sin säng. Jag är helt slut så sängen lär snart få sig ett besök.


image703image704
haha, min lilla ruffs-prinsessa!



Imorgon skulle jag ha jobbat på ENEA men nu när Engla har kommit så ur fas sen hennes kämpiga helg så tyckte jag det var bäst att vara hemma några timmar extra och styra upp lite. Sen får vi se hur dagen urartar. På Onsdag är det iaf dags för ENEA igen :) wei!

Puss o hej, sovsött!


Kommentarer
Rebecca

Svar: Ja, det blir lätt så. Jag älskar högklackade skor, men eftersom jag är över 170 cm så bli jag på tok för lång med ett par klackar. Speciellt eftersom jag äslakr höga klackar, typ 10 cm ;)
Då är du ju smal, du har inget att klaga på :)
Det löser sig alltid!

2008-05-06 07:31:28 http://palmquiist.blogg.se
Maria

Trodde inte att man kunde stryka dom där större pärlplattorna!Va roligt att man kan det :) Jättesöt tös! :)

2008-05-06 16:52:37
karin

hon är så himla söt!

2008-05-09 19:09:52 http://4ebloggen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback