Jag är inte död

2008-05-21 | 11:33:56
Nä, det är jag verkligen inte. Hade tottala fullt upp igår och idag tog jag en lång sovmorgon.

Jag praktiserade sista (?) dagen på PO.P igår. Jag tror det iaf om jag inte har skrivit upp någonting fel. Jag ska jobba första REA dagen dock som är den 12 Juni för alla nyfikna ;) Kommer finnas massor av fint att fynda!

Igår gick min telefon varm av alla samtal. Jag ringde i Måndags till Indiskas huvudkontor för att skriva upp mig som pool (att de ringer från ALLA Indiska butiker då de behöver extra folk). Tidigare har jag bara stått på Indiska Hamngatan. Detta resulterad i att både Hamngatan och Täby ringde för att boka upp mig under sommaren. Ska få fler dagar från Hamngatan nästa Torsdag då jag ska jobba. Senare ringde också SJR och gav mig en massa tider på ENEA under sommaren. YES! Det känns så skönt att veta att det kommer rammla in lite pengar under sommar månaderna också, det behöver vi!

Efter PO.P gick jag till Nordea för att lösa ut min check. Jag kom inte därifrån förens 30min efter stängning. Då med 2 nya aktie sparanden för mig samt ett till Engla. Jag har lagt undan varje månad sen Engla föddes men hitills har jag lagt de i en stillastående fond men nu ska jag somsagt börja spara med lite mer risk.

På kvällskvisten, när Engla nannade gott i sin säng och alla bestyr var klara begav jag mig till C. Vi hade en riktig mys kväll. Älskar!

Mer updates under dagen med nya inköp (aaah!!)

Puss love.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback