Helt ofattbart.

2008-05-16 | 13:50:55

Det är en piss dag idag. Jag mår inge vidare, känner mig skakis efter en händelse igår och kan inte riktigt släppa de. Jag tänkte inte ta upp Vad det är, men jag ville bara skriva av mig lite.

Visst kommer man chockas av människor många gånger i livet men det här, det tog tamej fan priset. Att kunna sjunka så lågt och utsätta en närstående för de som denne person gjorde igår är för mig ofattbart. Hur kan man så medvetet vilja såra någon? Ser man inte själv hur man ställer sig själv i dålig dager och hur människor av denna anledning tar avstånd? Ser man inte att den enda det finns att skylla på och lägga skuld på är en själv? Jag vet inte hur man kan vara så blind, jag vet bara att jag aldrig kommer sjunka så lågt.

Jaha. Det va skönt att få skriva av sig lite, även om ni sitter som frågetecken och undrar förbrilt vad nu detta menas med.




Är ledig idag. Skulle ha gjort en rnb kurs på datorn men har inte funnit ork. Känner mig somsagt matt och omotiverad till det mesta. Det enda jag ser fram emot är att Liza ska komma och mysa med mig och E ikväll. Saknar henne.

Ska snart gå och hämta Engla, min lilla Ängel, snart. Hon är det finaste som finns trots att hon är världens argaste och mest bestämda treåring genom tiderna (har dock hört att jag låg i ungefär samma liga).

Ses sen med pix och annat!

Kommentarer
Grandinar'n

Tack tack...
*snorar vidare*

2008-05-16 14:01:34 http://ceekaay.blogg.se
MammaLinda

Ja hon e söt som socker!! Din tjej va också kalasöt juh :D

2008-05-16 14:05:14 http://liindiita.blogg.se
nathalie

Vad har hänt gumman? :(

2008-05-16 20:31:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback