Fredag & Helg i all ära.

2008-05-23 | 09:45:27
Äntligen Fredag, eller vad säger ni? Har längtat innerligt efter denna dag. 

Just nu sitter jag på ENEA, kanske inte låter som det roligaste genom tiderna men faktiskt rätt soft och helt OK. Det är väl mer kvällen jag väntar på. Jag ska, efter jobbet, ta mig till Sumpan och möta upp Lina. Köpa plockmat och gottis, vin och mousserande är redan fixat. Senare kommer också Liza och vi ska köra en såndär helkväll med för mycket vin och alldeles för mycket känslor och Håkan. Eller, för mycket Håkan kan det ta mig fan aldrig bli.

Helgen.
Ja om vi skulle dra helgen en snabbis. Ikväll blir det troligtvis att jag dimper ner i min älsklings säng. Förhoppningsvis hämtar han mig tillochmed ikväll.

Imorgon på dagen så är det en massa som ska fixas hemma hos C:s mormor så han ska dit och jag ska nog hem och tvätta några fönster som jag lovat mamma (för alldeles förlänge sen).. Kvällen bjuder på Uppsala för hela slanten. Vi ska till Alx och Sandra, grilla och kolla Schlager EM. Ingen favorit i repris från sist dock, då det blev alldeles för många shoots och alldeles för mycket kräk.

Söndag är slappar dag. Inget spec händer, vad jag vet nu.

Puss lovers.

Kommentarer
Linda

Låter som de kommer bli en mysig helg för dig då :)

Tack detsamma =)

2008-05-23 11:15:03
Despina Minelli

jepp äntligen fredag:):) Ha så kul i helgen!

2008-05-23 13:09:01 http://despinaminelli.blogg.se
Despina Minelli

hihi jaadu jag vågar inte skriva hans namn då kanske han blir putt=) jättesöt bild på dej och din dotter!

2008-05-23 13:52:07 http://despinaminelli.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback