Uppsala tripp

2008-03-21 | 17:38:48
Idag har jag och Engla varit i Uppsala och hälsat på familjen Ohlsson.
Vi tog tåget som gick vid 09.19 och for hem vid 14 tiden. Mysig förmiddag med lunch och fika. Självklart gluttade vi på det nya tillskottet Hannes, han låg mest och slummrade i sin korg och pep lite efter mat då och då, söt!
Jonas som fyllde 1 så sent som igår kröp glatt efter Engla runt, runt i lägenheten. Han hade blivit super stor sen vi sågs sist i sommras :)

image260image261
image262image263
image264image265
image266
image267image268

Är han inte fantastiskt söt lilla Hannes?

Nu ska jag återgå till mitt och Plingans brödbak.

Hej så länge

Kommentarer
Maja

Läste ur min egen blogg från detta datum och hade då länkat till din blogg (dock inte till detta inlägg, men det letade jag fram). Roligt att se bilderna, speciellt på Jonas och Engla i lilla soffan. Världens minsta storebror?! SJUKT!



Hoppas ni mår bra? Vet inte hur du har det med jobb och allt, men har du tid så kommer jag och kidsen gärna och hälsar på er i väsby någon dag. Stor kram!

2010-08-04 22:55:53 http://majao.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback