Tröötter

2008-03-16 | 14:12:06
Vaknade faktiskt nyss. Eller ja, jag sov lite i natt också men bara någon timme och sen vid 8 åkte jag och C från Uppsala. Blev kanske lite mindre lyckat igår kan man säga. Jag och Sandra drack lite väl många shoots och det slutade med att vi båda fick tillbringa lite mer tid på toaletten än väntat ;)
Idag är det iaf bra, eller NU är det iaf bra. Mådde super dåligt när vi åkte hem och kunde inte ens titta för att det var så ljust. Fy för sprit!!

Kalaset hos lillebror igår va super mysigt. Vi träffar inte pappas del av släkten så jätte ofta så det va mysigt! Engla var med såklart, hämtade upp henne vid 12 snåret och åkte hem till Albin. Engla kändes dock lite febrig och nere där mitt på dagen, men det blev bättre efter en liten powernap. Hon och Nova fann varandra som vanligt sen på kvällen, dom hoppade och skuttade :) söt ungar!

Sen bar det av och lämna Engla till hennes papps, hon hade fått ett påskägg av min farmor så hon var glad.

Idag blir det till att sy en blommig kjol och bara mysa. Senare måste jag börja skicka ut vinnar mail till tradera också, alla auktioner går ut idag.

Kärlek

Kommentarer
Liza

haha oj då :D DU är söt. Ses i morgon
Puussss

2008-03-16 16:43:12 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback