Thomas Sabo

2008-03-17 | 10:35:48
image227
Bild: thomassabo.com


Det snöade när jag vaknade och jag orkade inte byta kläder så jag gick till skolan i det jag sov i. Kanske inte de bästa jag gjort men jag hade inte riktigt orka att göra annat.

Idag började vi med Handelsjuridik i skolan. Det är ungefär lika kul som det låter, om ens så kul?

Jag måste till Anna-Lenas studio efter skolan för att hämta nagel produkter från det företaget som jag ska plåtas för den 28 Mars. Dom vill att jag ska ha använt deras produkter innan, vilket är förståligt. Sen har jag och Liza lite lösa planer på att dra till staden och kika på Birgerjarls gatan i Thomas Sabo butiken. Jag har nu 3 berlocker. Skon som ni kan ser här, en silver kamera som jag bytte till mig från armbandet jag fick av mor samt en svart gris med silver vingar som syns på bilden ovan, lite otydligt till vänster. Den sista fick jag av mi siss i födelsedags prisent :)
Men iaf, Liza ska kika på en ny berlock till hennes armband :)

Sen är det dags att hämta min stumpa på dagis. Saknar henne!!

Så nu är det mer juridik som gäller.
Ha det hej

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback