Skärtorsdag

2008-03-20 | 20:35:40
Jag fick sms av Nathalie imorse som undrade om jag ville träffas idag. Super mysigt ju, har inte träffats på år och dagar. Alltid kul med återseenden :)

Vi tog tåget tillsammans och hämtade Engla vid 12.00. Hon va super super trött och somnade snart i vagnen. Vi for till Stinsen för lite lunch och shopping! Det blev lite smått och gott till Englas och Novas påskägg och N köpte jeans. Tiden bara sprang iväg så det blev ett hastigt avsked vid 15.30 :)

Dagen i bilder


image248image249
Lilla stumpan sov som en liten stock under lunchen
image250image251image252
Liam var vaken och hungrig!
image253image254image255
Barnen lekte i lekhörnan och va duktiga och satte på skorna själva vid hemgång:)
image256image257image258
Påväg hem med nya mössan, Engla är lagom uttråkad på bild 3 ;)

Nu ska jag äta lite popcorn och fixa med mina naglar, Engla sover förlänge sen.

Hej hej


Kommentarer
Maja

Hej! Vi träffas gärna imorrn.. om du kommer hit! ;-) Är inte riktigt i stånd att ta mig så långt än! :-) På eftermiddagen har vi lite inplanerat, men förmiddagsdejt skulle funka för oss om det passar dig?! Vore superroligt att ses, var ju hemma hos mina föräldrar och på stinsen typ i juli eller nåt som vi sågs senaste va?! Kram!

2008-03-20 20:48:39 http://majao.blogg.se
VintageRetroPrinsessa

Fasiken vilken snygg mössa :0)

2008-04-24 10:25:55 http://www.bambii.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback