Plåtning med snor?

2008-03-13 | 09:37:38
Ja.. de är väl så det kommer bli idag?
Snoret rinner och mitt huvud dunkar. Det är ju omöjligt att tacka nej såhär i sista sekund på en sån här grej så jag får bita ihop och knapra alvedon.

Har precis lämnat min snorpa på dagis, det var SKOGEN på agendan idag så det va snabba puckar iväg. Marta ringde mig påvägen och sa att jag kanske borde ta med mig några varma tröjor och halsduk och så. Smart och sjuk som jag är trippade ju jag iväg i strumpbyxor och knallvita gympaskor. Smart!? Är iaf hemma nu för att svida om till lite mer bekväma och varmare kläder, vi ska ju inte vara på plats förens 11 iaf. Jag hade bara tänkt strosa i stan och kika på nytt smycket till mitt Thomas Sabo armband. men men, tar de imorgon :)


image219image220
Världens vackraste Engla med Madicken i högsta hugg.


(På dagis idag berättade fröken att nuförtiden har Engla ett nytt namn, Lisabeth, ingen får säga Engla längre, haha!)

Kommentarer
Liza

Krya på dig hjärtat!

2008-03-13 09:53:02 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback