Nickis äventyrslek

2008-03-08 | 15:05:20
image181image182
image183


Tog lite bilder på Engla innan vi skulle åka. Tyckte hon var så söt :) Kjolen är den som Liza sydde till henne för några veckor sen och skinnjackan och skorna är också nya. Sööötaste!

Ni anar inte hur kul Engla hade på Nickis. Hon sprang runt där och hoppade och hade sig. Visserligen avr de mest lite äldre barn men det fanns en hörna för barn mellan 0-3 år också, och där spenderade vi sista timmen. Lite mindre gruff och mer lek ;)

image184
hihi tokstolla


Vi gick i Täby C en stund efter och jag hittade en dunder söt kjol som jag vill ha, men som alltid fanns den inte i min storlek så det blir väl att kika i kista.
Engla körde runt i en såndär bil, som har en korg uppepå som man kan ha iaffären. Hon hade super roligt, hehe. Sen i bilen hem var det trötta ögon vill jag lova och nu ligger hon i sängen och kikar pippi.

Love


Kommentarer
Johanna

Kan hända att du har den sötaste lilla tösen jag har sett! Och vilken liten underbar skinnjacka!

2008-03-08 16:08:46
Liza

Hon är världens coolaste 3 åring.. :D

2008-03-08 18:51:13 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback