Mysa och Gossip Girl

2008-03-12 | 08:39:49
Jag vill verkligen inte jobba idag. Det tog verkligen emot super hårt imorse när C låg och goa in sig i täcket och jag var tvungen (som alltid) att hoppa upp ur sängen och snabbt göra mig iordning. På torsdag ska han dock börja jobba på Arlanda igen och då blir det super duper tidiga mornar för honom och jag ska ligga där och gosa in mig och säga "Du är jätte duktig älskling som går upp" och lägger mig sen tillrätta med slutna ögon.

Nej hurrni, idag skulle jag vilja ligga hemma i sängen, kolla Gossip Girl och äta frukt. Det hade varit det ultimata nu när näsan är täppt och konstant rinner. Känner mig lite halvt febrig också.. men men.

image201

Jag kan helt ärligt säga såhär efter sisådär 10 dagar utan gottis (överhuvudtaget, läsk, godis, chips) att jag inte alls är så sugen. Jag känner mer och mer för frukt och det känns så skönt. Jag tror faktiskt att jag kommer, trots detta, äta lite smått med godis (möjligen naturgodis) på lördag när jag och C ska till Uppsala och kika Melodifestivalen!

Kör en liten uppdate på min föllsedag lite senare :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback