lördag.

2008-03-01 | 10:38:58
Regn och rusk idag.
Fy fy fy.

C ligger här brevid mig och snosar. Jag har redan duschat och ätit frukost men han verkar ta en lååång sovmorgon. Jag har aldrig varit ett fan av sovmornar. Självklart kan man av och till vilja få bestämma själv när man vill gå upp och inte tvingas vakna till mobilens alarm. Men då när jag väl ska bestämma själv när jag vill gå upp så blir det endå runt 9.00, får lite panik när dagen blir så kort annars.

Engla berättade igår att dom skulle till tekniskamuseet idag, och leka. Hon va så söt när Freja viskade till henne att hon skulle berätta det i telefon igår och hon skulle uttala hela ordet till mig, gullunge!

Jag ska dra upp C nu, sen en sväng till Söder och senare ikväll off to Uppsala för att kolla melodifestivalen med några kompisar till C (och mig nu också, haha)

pusse

Kommentarer
Liza

Vaa? va menar du??

2008-03-01 10:43:34 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback