Lina is back.

2008-03-04 | 19:27:21
image146
Lina o Liza ute i de vackra vädret.


Japp!
Igår kom hon hem och idag fick vi träffa henne :) Inte speciellt brun kanske, men glad va hon iallafall, och jag med :)

Vi gick i skolan till 12, sen blev det lunch på restaurangen vid skolan. Åt smarrig, smaklös kyckling med mozarella och tomat fyllning. Många historier skulle berättas. Mysigt värre!

Senare blev det en tripp till staden. Mös på café och köpte lite små grejjs. Blev ett halsband och tunika/skjorta från Indiska, Solbrills från H&M och ett sött blått diadem med en rosett från Topshop. Aj aj aj!!

Förövrigt var det grymt pinsamt då larmet till både Topshop och Zara tok tjöt när jag gick ut, respektive in.
På Topshop va det ingen som reagerade och vi drog själva slutsatsen att de borde vara kameran. På Zara kom det en tjej och undrade vad jag handlat och om det fanns larm kvar på sakerna. Sjukt pinsamt. Jag blev knallröd och hyper stressad. Inte för jag hade snott något, eller ens skulle kunna komma på tanken, men det kändes som att alla trodde att jag hade det. Inte nog med det så mötte vi såklart 2 klasskompisar precis vid Zara ingången som roat såg på när jag, med röda kinder och darrande händer, frenetiskt rotade i väskan eftervad som kunde åstakomma tjutet. Det visade sig tillsist att det va diademet som inte var avlarmat. Idiot.

Efter staden hämtade jag och Lina Engla som förtillfället gosar i soffan med madicken som söta Liza köpte till E idag!!

hej so long.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback