Inte riktigt läge

2008-03-12 | 15:06:52
På riktigt. Jag mår riktigt sunkigt skit dåligt. Jag vill bara hem hem hem!!

Jag sitter och svarar i telefonen och låter som att jag har en klänypa på näsan. Usch, jag skulle inte ens vilja prata med mig.

Det är inte så kul att må såhär medtanke på mitt fullspäckade schema framöver.
Imorgon är det ju dags för den där plåtningen som ska äga rum hötorget med gala klänningar och hela fadderullan. Kul för mig som är sjuk, kommer komma hem med lunginflamation, garanterat! Men jag tror det kan bli några riktigt grymma bilder. Vi lär hålla på i en hel veighet eftersom det inte börjar förens 14.00 och jag vi ska till en studio efter. A ska vara super snäll och hämta min Docka på dagis.


image217
image218
Dessa bilder är för en Wella plåtning av Anna-Lena Ahlström som jag gjorde innan sommaren.


På fredag ska jag jobba på Indiska, Hamngatan som lite 'stand in' för Noppi som ska till Grekland. Jag jobbar mellan 12-19 och innan dess ska jag ha hunnit till skolan och gjort våran grupp redovisning. GAH vilken höjdare.
Sen, SEN ska jag bara slappa med mi love framför tvn och kramas. Behöver de!

Lördag då, jag drar den på en gång.
Det är Mattes helg i helgen men jag ska hämta Pluttan vid 11 på lördag morgon för att bege mig hem till paps. Vi ska fira Albin som fyller 4 år (imorgon) och då har jag lovat att passa Albin på dagen så dom kan fixa iordning lite. Blir nog intensivt och mysigt med två orkaner ;)
Middagen börjar vid 5 snåret och vid 7 ska jag tillbaka med Engla till söder och hennes pappa. Efter det ska jag och C till Uppsala och kolla Melodifestivalen med Alx och Sandra, mysigt värre.

Sen på söndag hurninini, då jäävlar ska jag vila! Sy lite tror jag och bara vara i mysiga kläder.

Kommentarer
Anonym

krya på dig!

2008-03-12 16:05:18 http://egomani.blogg.se/
Micha

Du tar så grymt fina bilder. Krya på dig!

2008-03-13 09:04:07 http://eyeofstone.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback