Glad påsk!

2008-03-22 | 09:25:26
Glad påsk på er alla.

Idag är planen att jag nu vid tio ska springa (åka) iväg till Väsby C för att inhandla de sista påsk presenterna. Jag har köpt världens finaste till Nova och Engla, ska lägga ut sen (tror nog inte damerna börjat glutta här än) ;)

Sen springer (åker) jag hem för att fixa lite med maten inför eftermiddagens gäster samt klä mig och Engla lite fina. Sen vid tre snåret så kommer de lite gäster. Ska bli super mysigt!

Hoppas ni alla får en toppen toppen dag, ska jag iallfall ha

Kärlek

Kommentarer
Micha

Svar: Hehe, jo men visst är det väl det ;) Klart jag ska komma, det är bara det att mamma och jag tjaffsat till det lite, men kommer åka ändå ;P Jag bor i Motala, Östergötland, nu. Pluggar till journalist här! =) Krams!

2008-03-22 12:48:01 http://eyeofstone.blogg.se
Maja

Glad påsk! Hoppas det inte snöar hos er.. här är det värsta tråkvädret! Var är våren?! Trevligt att ni kom hit igår! Vi får se snart igen, kanske i sollentuna! Har du hittat linslocket? Inte jag.. Kram!

2008-03-22 13:11:22 http://majao.blogg.se
Pauline

Ja, men då väntar jag tills efter påskhelgerna så ska de nog vara inne då (:

Åh, vad roligt att hon också tyckte om dem! Självklart kan jag göra det! Det är bara roligt ju! (: Ja, passa på och mät lite på henne. Det blir lite lättare att veta strl då (:

Jag vet inte när tygaffären har öppet igen, nu med påsken och allt, men jag ska ner på stan få fort som möjligt då och köpa tyg. Också i trikå tyg? (:
Kraam!

2008-03-22 14:28:02 http://www.sofiapauline.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback