Fullrulle

2008-03-14 | 20:42:23
Det har verkligen varit fullrulle sen jag åkte hemifrån igår morse.

Jag började med att åka in till Wella Studio för make och hår stajling. Stackaras Elizabeth som va tvungen att täcka min knall röda näsa med massa underlags kräm! Sen kom iaf Anna-Lena och en annan tjej för att kolla upplägget för dagen. Vi var 4 tjejer som skulle plåtas och det krävdes en del planering så ingen behövde stå ute och huttra i onödan, iklädd gala klänning ;)

Jag, Anna-Lena och en annan av tjejerna for iväg till Plattan, Stockholms Central, och började med att plåta. De första bilderna skulle vara på mig och den andra tjejen som sprang över plattan i regnet smitandes från någon fest. Det skulle även finnas utrymme för att kunna läsa mellan raderan och kunna ana att vi kanske var mer än bara vänner? Jävla utmaning men vi var inte så blyga så jag tror det blev kalas bra!
Sen blev det bilder på var och en av oss stående mitt på plattan.

Vi for senare iväg till studion och där följde en rad olika bilder. Jag hängde bla upp och ner i ett par romerska ringar och gungade på ett tjockt snöre. Vi var inte klara förens 22!!! Helt sjukt egentligen. Jag var helt död! Men grymma bilder som ni självklart får se sen :) (har lite bilder som togs med min mobil kamera som jag ska försöka lägga upp ikväll!)

Idag har jag jobbat på Indiska. Gick bra de med, har varit lite seg och haft träningvärk i hela kroppen, men annars bra.

Nu tittas det på Let's Dance här hemma hos C och jag har tandvärk.

pusse!

Kommentarer
Therese

Åh fy för tandvärken:-/ Kul med bilderna ser fram mot att se dom.
Ha det gott!

2008-03-15 22:15:49 http://familyliving.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback