Engla Outfit

2008-03-24 | 20:24:08
image287image288

Flingan får stå för en dagens idag, haha. Och nu är det inte så att jag klär upp min dotter för åsyn och vill att ni bedömmer henne. Tycker bara hon va så fin idag, ser ut som en riktig liten fialotta unge. Kärlek till henne.

Jag känner mig riktigt sackig just nu. Känner mig inte speciellt fin i någonting annat än mössa. Min ångest har kommit tillbaka lite och jag hatar mitt hår, fast att det blivit lite längre. Jag blir så otroligt ledsen när jag tillexempel tittar på Lina. Hon har brunt, långt, helt fantastiskt hår. Jag tvingar på henne kläder som jag tycker är sjukt snygga men som bara passar på henne som har långt hår, jag vill att hon ska ha frisyrer jag sett för de passar bara på långt hår osv osv. Stackars Lina... stackars, stackars mig..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback