bakatill

2008-03-02 | 19:56:31
Engla tar ned flaskan med hudolja från bordet;
- Jag ska baja lägga bakatill den.

Hon är så söt när hon vänder på orden!

Jag mötte upp Matte vid Södra vid kvart i 5. Engla blev super glad och sprang fram och kramade och visade stolt upp nya leksaken. Hon blir alltid sådär fnittrigt gullig när hon varit borta några dagar. Sådär att hon bara vill stoppa in sitt huvud intill min hals och gosa. Gulle!
Engla pratade i hundraåttio hela vägen hem och slutade inte förens hon damp i säng nu vid 19.00. Hon hade tusen saker att berätta och de mesta involverade julafton, Nova, Lukas, Tomten, krossade julkulor och att Nelly (min låssas lillasysters lillasyster) skulle komma och bada i poolen i sommar. Så ja, har väl ingen större koll på vad hon gjort i helgen förutom de Mattias berättat, hehe.

image130 
Gulle på tåget.

image131
Bad dax!

image132  image133
Mys mys mys!


Kommentarer
Liza

va fiina bilder. världens finaste pingla

2008-03-02 21:01:01 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback