äntligen fredag

2008-03-07 | 11:57:58
Igår kväll var jag med C på en grej på Undici inför Formel 1 säsongen. Intressant, typ. Jag förtod kanske inte riktigt allt och så men det va skoj.

Upp idag, åker till Lina för att göra det sista plugget på vårat grupparbete. Påvägen känner jag hur det täpper till i näsan och snoret tok rinner. Jag blev tjock i huvudet och ögonen blev super tunga. Jahapp, då va man snart sjuk då också. Vi som hade tänkte gå ut och fira min födelsedag imorgon, men nu är ju både jag och Lina sjuka så det verkar inte bli så.

Köpte en nagelkräm och en nagel färstärkare idag på apoteket. Måste få lite trevligare naglar inför en plåtning som troligen ska äga rum efter 25 Mars. Och jag som just slutat äta godis har fått ett super behov av att gnaga på någonting och tyvärr blev mina naglar offret. Men nu ska jag iaf försöka få styr på dem så jag inte står där med spruckna och söndriga nagelband och super korta, taggiga naglar.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback