Anonym påskpysslare

2008-03-18 | 19:40:49
image238image239

Så här lätt är det att fota min lilla dam för tillfället. Jag som älskar att fota henne och alltid har gjort (mer eller mindre dagligen) får väl stå mitt kast. Min dotter har väl helt enkelt tröttnat på att helatiden ha en kamera i nyllet!

Fy vilket snörusk det har varit idag. Riktigt, riktigt hemskt av och till. Jag som hade kort kjol och skinnjacka uppskattade tyvärr inte detta joker väder.

Engla hade "för" pysslat lite inför påsken på dagis idag. Englas fröken berättade när jag kom att alla barn hade gjort ett varsitt kort med en kycklig till mamma och pappa, Engla hade gjort tre; Ett till mamma, ett till pappa och ett till mommo och Nannie såklart. Tyckte det va så gulligt, inte alla lever i en Svensson familj med mamma, pappa, barn, men likabra går väl det?

image240

Hon hann även med två (eller?) ifärgade täckningar. Hon är grym på att rita innanför linjerna måste jag säga! Sen en liten kyckling som ska hänga i påskriset, den skulle hon prompt hålla i handen i snöyran, gulle.

hej hej ska slå in tradera paket nu!

Kommentarer
Micha

Men gud vilka häftiga påskpyssel - med handen som en kyckling. Vad fiffigt! Duktig hon är, och gulligt att hon tänkte på alla =)

2008-03-19 13:22:06 http://eyeofstone.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback