Piss morgon.

2008-06-10 | 08:29:22
Det var ingen höjdare att motvilligt gå upp 06.15 imorse och höra regnet smattra mot fönstret. Ville för mitt liv inte stiga upp men C pushade mig så jag tillsist tog mig samman.

Anledningen till att jag behövde stiga upp så tidigt var att  käre Jess ringde mig från ENEA igår kväll när jag precis kommit hem till C för att äta middag (20.30 på kvällen, hade ju jobbat). Hon var väl lite så där halvt desperat och behövde mig i receptionen idag, den andra tjejen hade visst missat sitt flygplan från Valenzia tidigare under dagen. Emily, som inte vet hur man uttalat ordet "Nej" tog sig för pannan och sa självklart "Okej". Kommer jobba (på Indiska samt ENEA) från Tisdag förra veckan till Fredag denna vecka med en dag ledigt.. Det är inte det att jag tycker det är jobbigt att jobba eller att jag behöver ha massor av ledigt. Det är bara det att när man har ställt sig in på att vara ledig så tar det emot mycket mer att jobba än om det var för planerat, men men, pengarna tas tacksamt emot den tjugofemte!

Nu ska jag fixa lite med bilderna från Nationaldagen och försöka lägga upp dem här.

Puss o GODmorgon.

(Grattis till N som tar studenten idag, tyvärr kan vi ju inte komma...)

Kommentarer
susanne

låter inte alls kul, här blåser det bara inget regn än så länge. hoppas du får en bra dag på jobbet!

2008-06-10 10:46:03 http://susannenorlin.blogg.se/
målaren J

tur att du inte skrev att jag var småfull när jag ringde dig :)



förresten, ska vi gå ut och ta en cigg?

2008-06-10 11:31:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback