Lördag då.

2008-06-07 | 11:25:12
Blev en fin kväll igår, torots illamåendet tidigare under dagen. Jag for till Västermalm i alldeles för höga skor för att hämta min Liza vid 17 tiden. Det var mest lungt på Indiska och vi var iväg straxt efter 17. Hem till Jakan, dricka en flaska vin, kolla Gossip Girl, hänga olvligt på gungor och mysa, kika The Nootbook och sen somna gott. Toppen, verkligen. Liza är fin. Idag skulle jag bada och sola med paps och familjen, men nää blev inte så. Hötorget ringde och behövde förstärkning så dit är jag snart påväg. Börjar 12 och slutar 17. Lagom och bra. Känner mig dock lite uppklädd i det enda Indiska plagget jag hade med mig som är en vit långklänning med paljetter, haha. Men va fan :) Idag saknar jag mycket. Lina, PUSS, Engla, PUSS & Min C som kommer hem till mig imorgon. ick verkligen ont i magen av all saknad idag. Puss.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback