Knepigt.

2008-06-06 | 15:34:29
Godeftermiddag på er glada.

Dagen har varit hjum, lite sådär. Vi anlände till Drottningholm vid 11 snåret och alla var redan där :) Hur mysigt som helst. Alla dukade fram sin medtagna picnic och barnen lekte i gräset. Helt plötsligt, från ingenstans började jag mår så illa så jag inte ens kunde sitta eller stå upp. Det värkte och jag kände hur allt innehåll vred och vände sig där inne i magen.

När det var dags att åka hem var jag tvungen att tömma min påse på kläder och en present jag hade till Liza bara för att vara beredd om jag skulle behöva kräkas. Vi skulle här ha blivit avsläppta vi Brommaplan och jag skulle åkt med E till hennes pappa. Men nää, det gick inte. Jag var livrädd att jag skulle ställa till en scén och kräkas ned hela tunnelbanan, så undebara M & F pallrade sig ut till oss och plockade för en stund sedan upp Lillan.

Efter lite vila så kännsa allt bra igen, jag undrar vad som hände? Nu ska jag iaf göra som planerat och fara till Västermalm och hämta Liza på jobbet.

Puss.
(några bilder från dagen kan ni se framemot sen!)

Kommentarer
sanna

gå in på min blogg och hjälp mig med min hårfärg:)

har beslutsångest....



ha en bra dag

2008-06-06 15:35:29 http://sannassanna.blogg.se/
Lina

Love!!! Vi hors nar jag far internet pa mandag. Hoppas allt e bra!! Jag har det bra. Ledig imorn, da blir det marknaden :) Saknar er. Puss puss

2008-06-06 15:51:35
emily

Lina - SAKNAR DEJ!!!

2008-06-06 15:55:27 http://emslo.blogg.se/
lisa

Jaa det där med vänner trodde jag var lätt, men tydligen inte.. Trodde aldrig någon kunde få mig att må såhär.. Men men..



Din blogg är underbar att läsa iallafall

susanne

usch låter inte alls kul att må så illa, kanske druckit för lite vatten då kan man ju må dåligt. Annars verkar det ju som en underbar dag!

2008-06-06 20:26:29 http://susannenorlin.blogg.se/
Marie

Usch, va hemskt när det bara kommer över en så.

2008-06-06 22:18:15 http://marie1982.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback