håkan, liza och jag.

2008-06-13 | 08:01:06
Idag är dagen med stort D. Det känns konstigt att den är här för det är nästan som att jag inte hunnit vänta, fast att jag väntat i veckor, MÅNADER! Tillochmed nästan ett år, för det var då jag såg honom sist. Självklart så förstår ni alla att det är idag Håkan Hellström spelar på Grönalund i Stockholm. Det kommer blir som i rubriken håkan, liza och jag, vi säger så iaf, så länge.



Igår va det fullrulle. Efter lämning på dagis och någonstans runt 9.00 var jag inne i staden för att (trodde jag) göra rea fynd. H&M öpnnade sin rea för medlemmar redan 1 timme innan öpnningstid. Jag kan säga att det var fanimig inget att se. Jag kom hem med en bikini, från ORDINARIE pris. Hmm, vilket fynd! Ni får se sen iaf, den är bra vacker.

Efter så sprang jag snabbt hem, svidade om och begav mig till Stinsen. Igår öppnade ju även PO.P sin rea för er som missat den och jag var tvungen att jobba. Det var inte allt för mycket folk men vi hade att göra. I stinsen är man van att gå och stöka till för att senare ha något att göra, men igår stökade kunderna till bra själva ;) Jag fick självklart med mig lite smått till min Engla också.

Hursom så är det planeringsdag på dagis idag och E ska vara hemma med mig. Hon ligger fortfarande och snusar och tänkte nog ta sig en rejääl sovmorgon som det ser ut :) Senare var det tänkt att fara till ett lekland men eftersom att Es farmor glömde vagnen på dagis igår och dagis är stängt tills på måndag så får vi nog tänka om eftersom vi måste ta oss till läkaren senare också. Inget allvarligt alls, ska brar titta på en leverfläck. Engla är dock livrädd och har sagt minst en miljon gånger "men mamma, måste doktorn väga dig!?", det relaterar hon alltid till när ordet 'doktor' nämns, älskling.

Nej nu är det frukost så hörs vi sen med lite bilder på det som shoppats.

Pussas.

Kommentarer
Elin

Halloj

Hittade hit via en annan blogg och tänkte lämna ett spår efter mig. Söt blogg du har och dotter :)

kram

2008-06-13 08:55:01 http://www.starshine.dk/elin/wp
Anonym

Men vad ska du göra med engla då när du ska gå på håkan? Följa med?

2008-06-13 09:47:30
emily

Anonym - Nej, självklart inte. Tycker du själv att är ett bra forum för barn? En konsert. Dum fråga. Jag lägger henne innan jag åker in, sen är mamma och A hemma tills jag kommer hem.

2008-06-13 10:44:56 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback