Gooodmorning sunshines!

2008-06-05 | 09:00:53

Man börjar vänja sig vid det är ypperligt fina och varma klimatet vi har förtillfället. Helt fantastiskt är det. Självklart så behöver vi nog liite regn pga brand risk osv men det är endå så skönt att bara behöva dra på lill stumpa korta tights och kortärmad tunika, sen off to dagis! Helt underbart när det är varmt. Jag fasar efter vinter halvåret då man måste börja påklädningen en halvtimme innan avstamp för att komma iväg i tid. Nu är allt så mycket lättare. Älskar det!!

Idag vaknade Flingan vid 08.15. Trevligt värre! Hon började med att ta av sig sin blöja och gå och kissa på pottan. Eftersom vi var hemma igår så gick hon runt hela dagen i bara trosor och använde pottan istället (okejra, två missar..) Men hon är duktigt. Verkligen, jag är imponerad.

Nu ska jag gå med E till dagis sen hem och gör iordning mig för att jobba.

Puss och hej


Kommentarer
Line

har hon blöja på dagen nu? :-)

2008-06-05 12:41:09 http://linepersson.blogg.se
Line

jag menade trosor såklart haha :-P

2008-06-05 12:41:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback