Godaftont

2008-06-05 | 21:09:37
Oj vad nytt och fint (?) det var här då. Jag har dock alltid lite svårt när sajter gör om sin layout, som när Bilddagboken gjorde det, jag slutade i princip lägga upp bilder. Men jag ska försöka lär mig hur allt nytt fungerar och blogga på :)

Idag har jag jobbet, stått på Indiska och häckat medans ni andra säkerligen varit ute i det underbara vädret. Men, jag får min beskärda del imorgon när vi ska till Drottningholm och ha picnic med paps släkt.

Innan jag började idag så sprang jag in på H&M för att kika på ett par skor till Engla. Köpte ett par i helgen (de brun/vita på bilden) till henne, men man behöver ha några att byta emellan.



De tre till höger på bild 2 är till Engla och de andra 2 är till Novisen. ALLA skor tillsammans blev 249:-. Tyckte jag kändes rätt okej ;) Kan tipsa om att det är 50% på de flesta av H&Ms barnskor, iaf i Täby och hon i kassan sa att det skulle börja med det överallt inom kort.

Nu sover iaf Plingan, hon var redan färdig för sängen när jag trippade in här hemma. Söt ungen tog med sig alla femtioelva gossedjur och så gick vi och mös tills hon somnade.

Tog lite bilder på mig och vad jag hade på mig idag inna jag skulle jobba. Varför vet jag inte, men det kanske är trevligt? Eller mindre trevligt, haha.




Skor - Zara
Shorts - Indiska
T-shirt - Indiska
Väska - H&M
Over Size glajjer, runda - H&M
Halsband - mormors

Ett riktigt rörigt inlägg blev det här. Men men. Imorgon ska vi somsagt till Drottningholm och sen ska jag köpa en flaska vin som jag och Liza ska dela på hennes altan på kvällskvisten. Hur mysigt är inte det på en skala? I helgen är det min barnfria helg. Tyvärr är min Prins inte hemma, men vad jag hört så vekar han gör succé på Anderstorp (racing bana).

Love.

Kommentarer
Lotta

Tjusiga skor, o billigt var det oxå!

Annars är väl skor det värsta att köpa, i alla fall till mina barn. Efter mycket provande väljer de oftast den mest opraktigaste o dyraste skon o sen vill de inte använda dem för att de skaver eller nåt.

Ha de jättegott =)

2008-06-05 23:10:04 http://lisenj.blogg.se/
VintageRetroPrinsessa

Alltid lika fin är du.



ha det finast mvh J

2008-06-07 00:54:36 http://bambii.blogg.se/
martha

super fint halsband!

2008-06-09 15:12:32 http://zoulsisters.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback