fjärde juni

2008-06-04 | 10:10:11
Idag är det varmt och soligt och jag och min Ängel är hemma. Anledningen till att vi är hemma idag är för att Engla (igen) fick lite feber igår. Hon har mått topp mån-tis men igår kväll var hon lite hängig. Det dagen hade haft att erbjuda var picnic med klassen vid sjön vid skolan. Engla skulle ha följt med. Synd att vi missar, men lika bra att kurera sig lite hemma om möjlighet finns :)

Jag har fotat en massa sommar kläder som ska upp på tradera under dagen. Så håll utkik efter det och en massa annat :) Är ju hemma idag så det blir massa med bloggande!

Att göra:
Lägga upp på tradera
♥ Betala båtresan till Gotland samt Öland
♥ Betala hotellet i Rom
♥ Städa min låda (Englas gjordes igår)
♥ Ringa 3 och lägga över trådlösa på C

Puss lovers.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback