En Torsdag.

2008-06-19 | 09:24:32

Fy vilken meningslös match det var igår. Jag blev mest arg, ville sjunka genom jorden och byta nationalitet. Töntigt, jag vet, men vad sjutton, jag var inte alls inställd på ett sådant fiasko. Jag blundade och tittade ner på mina skor under nästan hela den andra perioden. Skorna var faktiskt väldigt fina. Helt nya med fin klack, blev något gladare av att få se på dem iaf.

Idag är jag på enea, trevligt värre. Efter så ska jag och C handla och fixa inför morgondagens midsommar firande. Vi ska ha partaj hemma hos oss med några vänner. Kommer blir hur trevligt som helst. Håller alla tummar att vädret ska vara OK så vi kan bada i poolen och grilla och så.
Ser nästan ut som det blir uppehåll :))



Hoppas ni har massa roligt på gång inför helgen!

Kram & Puss


Kommentarer
brandy

jag funderar oxå på att byta nationalitet...

hoppas du får det kul på midsommar!



din design är skitsnygg, älskar headern!

ha det,

// b.,

2008-06-19 11:58:20 http://redhotbrandy.blogg.se/
nina moster

ska bli kul att få umgås med ditt hjärta 10 dagar o höra alla hennes kommentarer. imorgon gäller lukkes kommentarer. gillar hennes "komentar var är mitt sommarlov mormor" när hon är på Gotland nu. Ja var är et barns sommarlov när men inte vet o förstår ngt man inte kan ta på som sommarlov eller hur... kul kommentar...

2008-06-19 20:46:17
lisa

Jaadu, fotbollen var inte nå vidare alls. Tack och lov att jag inte var där.



Hoppas dock midsommar blir trevligare.

Glad midsommar : )

Marie

Hoppas ni får en toppen dag!

2008-06-20 12:34:01 http://marie1982.blogg.se/
nina moster

hej emelie hoppas ni fick en härlig kväll igår. tänkte att jag skulle få med mej ngr rara ord till engla från dej min vän. jag får väl fixa dom själv. kram från mej till dej åker vid 6-tiden

2008-06-21 18:44:24
Liza

vad har du gjort hela tidenjag har varit borta, inte ett ända inlägg..







love

2008-06-22 20:11:42 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback