Triss i Skor

2008-04-02 | 21:46:12
image343image344image345
Triss i skor. Vad tycks?



Jag och Liza gjorde Kista en snabbis nu ikväll innan koncentrerat plugg (!?)

Precis innan vi ska bege oss hemifrån efter avancerat läggande av Engla så kom jag på mina fina rosa skor jag fick av mor i födelsedagspresent. Åh, nu kan man ha dom utan att förstöra dom, tänkte jag. Men icke, dom var på tok förstora! De fick åka med i en påse och bytas till det absolut sista paret i 37.

H&M blev vi glatt överasskade över nytillskott på skofronten. Kista är inte känt för att ha ett grymt H&M kläd-eller skomässigt men ikväll hade vi tur :) De hade precis fått in de här underbara rosett skorna i rosa, svart och grön och för ynka 149spänn! De var rätt hårda i kanterna men det skillde kraftigt på olika par och jag lyckades hitta ett par som passade perfa och kändes helt OK. Dom är lite siden lika kan man säga och så fina! Den enda nackdelen är att de kändes som det såg ut som jag hade långa fötter! Men jag tror det är överkommligt och en synvilla ;)

De puderros är vanliga ballerinas som var så mjuka att det mer kändes som mockasiner, super söta till vardags! Billigt där med, 129kr!

Pussa


Kommentarer
Liza

Mamma blev kär i rosett skorna. och jag inser nu att jag nog måste köpa dom. Sjukt annars.
Jobbigt!Springer du på dom före mig så köp i 37 you know =P

2008-04-02 23:17:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback