Trevligt hår. Kanske?

2008-04-06 | 19:13:28
Igår kväll var jag med Emi och Liza hemma hos Emi i Ålsten. Herregud sikket mysigt område, pittoreskt och hemtrevligt. Vill nästa flytta dit ju. Det ligger lite väl långt bort från dagis och resten av min värld, men annars så!

Blev lite knepig kväll och jag orkar inte gå in mer på den ;)

Jag tyckte faktiskt mitt hår var lite fint igår. Det börjar bli lite längre (ser iaf ut så på utväxten) och de inbringar ju hopp om framtiden!

image371
Tycker iaf det var lite fint. Så fint som det kan vara..typ.

Kommentarer
sofie

åh du är jättefin! oavsett vad du har för frisyr! En skönhet klär i allt, eller hur var det? ;P

2008-04-06 19:46:39
Therese

Du ÄR fin!

2008-04-06 20:55:36 http://familjelive.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback