Tillskott i garderoben

2008-04-09 | 13:30:40
På lunchen skulle jag springa bort till Lindex på Drottninggatan för att kika på de här kläderna.
Jag kom inte så långt. Jag skulle bara springa in en snabbis på H&M på Hamngatan påvägen tänkte jag. Tog dock lite längre tid än väntat..

H&M har nämligen lanserat en kollektion med bara basic kläder. Super sköna kläder med bra kvalité. Och dessa kläder skulle precis hängas ut men hängde fortfarande kvar på ställningarna. Jag, och många andra, stod och kikade och letade storlekar. Jag hittade ett linne (som det på bilden nedan) som jag såg på hemsidan så sent som i morse samt en t-shirt i grått med en ficka på bröstet. Båda topparna är i sådär härligt tunt material som jag bara älskar. Känns så svalt och skönt, speciellt till sommaren.

image425
Bild: hm.com

Hann med ett snabbt stopp på NK och köpte lite lösviktsgodis också. Tanken med att jag valde just NK för godis inköpet var att det är SVIN dyrt (11.90) och då köper jag bara yttepytte lite. Haha, jag vet, jag har ingen karaktär :P

Puss hej.

Kommentarer
Stina

Vilken bra blogg du har. Super skoj med tips och sånt! Söt dotter du har också!
Stina

2008-04-09 15:31:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback