Skit Tisdag

2008-04-15 | 10:49:48
Godmorgon.

Skit vad dåligt jag mår. Har hostat som en idiot och har fått gå upp flera gånger inatt för att inte haka upp mig alldeles för länge. Idag har jag träningsvärk i magen efter all hosta och halsen värker. Vad är det för skit jag har fått? Jag kunde verkligen inte ta mig upp när klockan ringde imorse, jag märkte inte ens att den ringde förens efter 10 min! Snacka om borta..

Blir att ta det lugnt idag och kurera mig med te. C mår inte heller så jätte bra och är orolig inför racet i helgen, funkar inte riktigt att vara sjuk när man ska köra. Han måste vara tiptop så vi lär väl inte ses på några dagar.

Puss på er och hoppas ni mår bra?

Kommentarer
Sanna

Ha en bra dag :)

2008-04-15 10:56:26 http://wiiiberg.tjejsajten.se
Leia

usch vad tråkigt men jag lovar att jag ska spralla runt åt er:) som sagt inte ofta jag sover som man ska så nu......:)

kramar

Josefine

Jobbigt att bli sjuk, jag börjar med bli förkyld!

2008-04-15 12:45:26 http://pinkgrapefruit.blogg.se
Liza

Hjärtat, bästa tipset är hostmedicin och sitta upp och sova funkar iaf lite bättre.. och sen kanske gå till läkaren..

2008-04-15 12:46:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback