Pojkfrippan är ond.

2008-04-21 | 20:32:47
Idag har varit en sådan dag då jag lägger mycket vikt vid mitt hår. Jag har hatat det hela dagen. Jag vill ha långt hår för sjuttongubbar! GE MIG LÅNGT HÅR!! Jag har tänkt mig hela min garderob och alla mina skor med långt hår och knut. Jag blir arg, rentav ledsen av mitt korta pojkhår.

Jag tror faktiskt det är ont mitt hår, jag tror det ligger äckligt platt på mitt huvud och skrattar åt mig, hånflinar! Fan helvetes skit jävla mig som valde att klippa av mig allt.

Jag sörjer så in i helsike idag.

Bara så ni vet de.
Jag är trött på Dig också. Så de så.

Kommentarer
e m M z

jag förtstår hur du känner, hatar mitt korta hår !

2008-04-21 21:02:07 http://elfrisk.blogg.se
Frida

Själv har jag superlångt hår så jag kanske inte ska säga nåt, men jag tycker du är skitsnygg i ditt korta! Har man ett så vackert ansikte som du har framhävs det extra bra med en kort frisyr. Det sticker ut lite från mängden också...
Jag förstår om du vill spara ut det, men passa på att njut under tiden, det ser verkligen jättebra ut!!
/ Frida

2008-04-21 22:04:19
elin

När jag haft kort hår ät jag likadan. Ser folk överallt med sitt jävla vackra svallande hår. Men så fort mitt hår blir lite, lite längre igen så klipper jag mig. Jag måste ha nått fel i huvudet. Du är för övrigt jävligt fin. Både du och din frilla!

2008-04-23 10:44:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback