pluggpluggplugg

2008-04-03 | 15:09:24
Shit. Vi har varit riktigt effektiva idag. Är lite chockad över mig själv. Brukar verkligen suga på att sätta mig ned och plugga. Jag brukar lita på min förmåga att memorera saker och klara proven rätt lätt med hjälp av bara det. FEK känns dock som ett ämne man inte memorerar och kan utantill efter en snabb överblick, det är helt enkelt jävligt komplicerat!

Åker och hämtar min lilla vid halv 5. Hon får följa med mig till ungdomsmottagningen en snabbis sen. Jag MÅSTE verkligen ha nya p-piller, jag är inne på sista veckan nu och nej, inga syskon är påtänkta till Engla ;)

Vi satsar på stenhårt plugg nu och ska försöka att kanske hinna sy kjolar imorgon efter skolan, vi ska ju bara göra tentan sen slutar vi. Har även ett litet annat projekt som ska slutföras imorgon med hjälp av min Liza.

Puss på er fina.
Kärlek

Kommentarer
sara satmara

HEJ!
Hörru... var skriver man texten som kommer under bilder i marginalen? Alltså under profilbilden? Min kunskap om design slutade ungefär där, haha :p
Pusspå!

2008-04-03 16:08:40 http://satmara.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback