mensmensmensmens

2008-04-08 | 18:50:58
Varför blir jag så störd när jag har mens?
Okej jag vet, jag vet alla hormoner hit och dit. Men fan, jag blir ju hemsk. Förstår inte hur människor i min omgivning orkar med mig av och till under denna plågsamma tid i månaden. Hua.
Fast kanske det är de dom inte gör?
Nej. Jag har faktiskt märkt att så är fallet, men va sjutton vad ska jag göra? Jag kan inte säga upp mensen direkt. Jag lovar, hade det gått hade jag varit den första att testa (okej, kanske Liza hade hunnit före).

Vill iaf be lite försiktigt om ursäkt för mitt uppförande och mitt hoppande humör.

(Finns en liten möjlighet att jag senare kommer säga att de här inte gäller och att jag bara skit snackar, men så är det inte.)

Hej.

Men det är inte schysst att heller om man inte kan få någon förståelse alls. Det tycker jag är elakt.

Kommentarer
Anonym

Sätt in en hormonspiral. Jag har inte haft mens på över två år! Behöver jag säga hur underbart det är?

2008-04-09 18:07:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback