Jag fick praktikplatsen!

2008-04-08 | 16:17:49
Är överlycklig. Jag fick praktikplats på PO.P i Stinsen. Så underbart skönt att det är fixat och att det blev så pass nära. Det är ju bara ta tåget till Sollentuna och antingen ta en promenad eller buss. Perfekt! Praktik perioden är från vecka 18 - 22. Kommer blir grymt skoj! Kul att vara i en butik med barnkläder också, lite variation från Indiska jag var på sist. Lär ju bli en del tillskott i garderoben för Englas del  ;)

Engla sitter och är helt trollbunden i Bullerbyn. Hon har druckit blåbärssaft, ätit en banan och en tallrik yoghurt med russin och crunch. Inga kräkningar, så jag känner mig lugn. Skönt att jag inte gjort bort mig och trodde jag visste precis hur det var med E också i själva verket var hon dödssjuk!

image413image414

Mitt hår har verkligen börjat växa och få liiite liv igen. Ruffsi ruffsi som jag gillar det. Innan låg det ju bara platt eller stod rakt upp!

puss

Kommentarer
Maja

Fy va kul med PO.P! Grattis!!

2008-04-08 16:25:00 http://majao.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback