Hem klickat! (ringt) från Marimekko, H&M.

2008-04-10 | 08:17:12
Har just klickat hem 2 underbara sett från H&Ms Marimekko Kollektion som kommer ut i butik idag. Tycker inte att dam avdelningen hade så mycket att erbjuda, för mig iaf. Men barn avdelningen hade lite sötsaker, såsom dessa.


image432 image433
(Bild: hm.com)

Den orange-rosa är till min lilla pärla och den turkos-rosa är till min andra pärla, Nova! Dessa sett kostar endast 198:- tycker inte jag är alls farligt med tanke på att du får ett tre-dels-sett och att det faktiskt är Marimekko.

Hinner ni inte till butik så kila in på hemsidan vett ja :)

(Obs! Det är nu driftstop på hemsidan. Men gör som jag och ring deras kundtjänst så beställer de åt dig!)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback