Helvetes kväll.

2008-04-03 | 19:51:52

Ungdomsmottagnings besöket var ett fiasko. Vi kom dit 17.05 och fick komma in 18.07.

"Men OJ, vi måste ha förlagt din lapp!"

No shit, eftersom väntrummet ekar tomt och alla som kom in efter oss redan har fått komma in!!?? Ibland förstår jag mig inte på vissa system. Bristen på vissa system snarare..

Fick iaf mitt recept och den faktiska besöks tiden kan jag uppskatta till 2 minuter, så jävla värt..

Inte nog med det kommer jag på vägen hem på Bullerby filmen jag och Engla lånade 2 dagar tidigare. Åh, nej! Måste ta omvägen förbi centrum för att slippa skyhög förseningsavgift. Bara bita i det sura äpplet. Off to centrum!

Kan nu någon förklara för mig hur man säger till en 2.5 åring att man bara LÅNAT en film och att den måste LÄMNAS TILLBAKA!? Jag lovar, det är totalt omöjligt och hela vägen hem skrek Engla i högansky.

Nu sitter hon i soffan och frågar om precis ALLT "Vad är deeeeeeet?"

Vi säger nog hej så länge.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback