Håkan Hellström - Kär i en Ängel (lycka!)

2008-04-16 | 15:58:02
Åh det är så skönt att ha massa jobb inplanerat framöver. Ska bla jobba 2 dagar nästa vecka på ett företag i Kista som heter ENEA. Ska ta emot besök och svara i telefonen så vi får verkligen hoppas att min röst slutar pipa och rassla, helt värdelöst med den här skit rösten ju! Sen frågade hon på SJR vilka veckor jag har möjlighet att jobba i sommar och så. Sjukt bra om jag får något hyffsat stabilt sommarjobb med tanke på att man inte får något studiebidrag under sommaren. Tror också jag har lite mamma dagar att pussla in också :)

Lägger in en låt som man blir sjukligt glad och lycklig av. Den är skriven till hans Flickvän Nathalie. Som förövrigt inte alls såg ut som jag trodde. Hittar inte bilden jag såg förut men jag leta vidare och försöka lägga upp så får jag se om ni också blir chockade ;)


Håkan Hellström - Kär i en ängel

Nej, NU går jag till dagis!
Pussas

Kommentarer
Johannes

Den är ju lite för bra. Egentligen är hela han lite för bra.

2008-04-17 02:42:58 http://bondebacken15.blogg.se
Elin

jag är med i den videon! :)

2008-06-02 14:06:39 http://taubermanelin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback