Godeftermiddag.

2008-04-09 | 15:54:54

jobbetSlutar snart. Pust!


Har gått super bra med Engla hemma. Hon tog igen sin missade sömn med en två timmars nap mitt på dagen. Känner mig så osäker inför morgondagen med dagis och allt. Jag skulle tycka det var jätte jobbigt om de ännu en gång ringer mig för hämtning. Men jag får åka hem och känner på stämningen lite, man brukar märka på barn när de inte är 100%.

Ikväll ska jag försöka träffa C en stund. Han ska jobba torsdag-fredag ute på Arlanda, och då blir det super tidigar mornar och sena kvällar (men bra pengar).

Bloggade ingenting igår kväll och glömde därmed att skriva att jag köpte ett par svarta gympaskor samt ett rött sånt där rosett band (som jag skrev om tidigare idag) på H&M. Ska fota dem hemma sen när jag har tillgång till sladd och så. Lite trist att jag inte kan lägga in bilder på denna datorn, men det finns väl en anledning till de ;)

Puss

(bild: kontoret, min vy)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback