Förfrågning om kondomreklam.

2008-04-22 | 13:48:15
Fick juste en förfrågan från min agentur om jag kunde gå på en casting imorgon beträffande en filminspelning för ett kondom företag.. Ja, vad säger man? Jag sa okej och tänkte bara gå dit och se var det leder. Kanske inte känns helt hundra men det är ju bara en casting än så länge och imorgon kommer de bara fota mig i bh och trosor.

Själva inspelningen skulle absolut inte vara sexuell sa hon, utan mer romantiskt/mysigt/gulligt.. Jaa.. somsagt, känns inte helt hundra men jag går dit iaf vid 11.30.. Reklamen skulle visas i ett flertal länder men INTE Sverige.

Ciao!

Kommentarer
Nina

Sv; tack så mycket. Din var också mysig!

2008-04-22 15:02:44 http://nijna.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback