Engla är död.

2008-04-14 | 09:27:36
image472

Engla är död.

Jag tror inte att det är många som har missat denna nyhet. Jag hörde det igår när jag kom innanför dörren och en extra nyhetssändning stod på vid 19.58. Jag frös till och fick kallakårar. Hur kan något sådant hända? Vad tänkte han? Vad tänkte HON? Hur gick det till? Varför!?

Tydligen så ska denna man ha salgit till redan -00 då han mördade Pernilla, vilket han också erkände igår. Herregud.

Jag är helt mållös. Har så ont i hjärtat och försöker tänka mig in i mammans situation. Jag vet inte, hur fan ska man tackla någotsånt. Hur går man vidare?

Jag blev sjukt rädd och började tänka på min Engla. Ska man behöva hålla sina barn i koppel? Gå efter dem var de än går? Vad är det för jävla samhälle vi föder våra barn till!?

Arg. Ledsen.

Kommentarer
keffanna

Usch jag känner likadant. Jag har följt denna utredningen denna senaste veckan och man visste ju att de var han på något sätt. Men att han nu bara väller ur sig erkänanden om vad han gjort, så jälva hemskt.
Usch, vill inte ens tänak tanken på om de var mitt barn han tagit.

2008-04-14 13:05:02 http://fikasugen.blogg.se
evve

det är så hemskt!

2008-04-14 17:07:44 http://evveistheman.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback