En dagens.

2008-04-03 | 11:31:38
image351


Idag är det officiell invigning av mina nya Zara skor!
Jag älskar dom till tusen. Trodde jag skulle få super ont eftersom jag har gått hela vintern i låga skor men icke. Dom är ju höga fram och sen sitter dom skönt med remmarna så dom är faktiskt rätt sköna :) behöver bara gås in lite.

Jag och Lina har redan hunnit med en sväng till Tyg affären här i Sumpan samt Ica. Vi köpte ett varsitt småblommigt tyg och reså. Kjolar skall tillverkas!

Nu blir det lite företagsekonomi plugg. Det behövs..

Kläder
Mössa - Indiska
Halsduk - Linas, H&M
Skinnpaj - H&M Divided
Linne - H&M
Kofta - Christians, ??
Brillor - Rayban Wayferers
Väska - Åhléns
Skor - Zara
Armband - Glitter och Thomas Sabo

hej svejs

Kommentarer
Liza

Såå sjukt snygga!

2008-04-03 12:25:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback