Dumma!

2008-04-17 | 22:35:59
Blogg.se verkar ha något almänt fel just nu och allt går super segt och jag får bara upp bilder stötvis. Jag har fotat min nya skor nu, på mig, för er som har bett om att se de :) Har fått super många komplimanger över dem, super kul ju! Bilder kommer iaf upp imorgon eftersom jag måste sova snart. Ska upp 6 imorgon.

Jag och C åkte över till min kusin nu på kvällen och hämtade min Canon 400d, mi love! Har saknat den sjukt mycket, äntligen blir det lite roliga/fina bilder. Dock så ska C ta med sig kameran till Mantorp över helgen för att fota bilar, eller nått. Så på söndag blir det att börja fota mer!

Tack för hjälpen med deklarations frågan, skönt att jag inte ör helt ensam! Sen har jag också försökt kolla på internet med id grejs, men det funkar, som någon skrev, inte... Håll era tummar och tår att jag får tillbaka feting mycket och att brevet kommer imorgon :)

Puss o sov sött!

(Juste! Att Engla skulle skippa sin nap mitt på dagen visade sig inte vara någon hitt när man vaknar 06.15, hon somnade med huvudet på bordet under mellanmålet idag.. hmm..dags att tänka om!)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback