sunny monday

2011-05-10 | 10:03:11

underbar & solig måndag


igår var första dagen på länge länge som jag och lisa hade en riktig hel dag. hon har ju som ni vet varit i NY i några veckor och landade hemma i torsdags. igår så tog vi henne bil och pilade runt till ikea och plantagen för att inhandla gardiner till mitt kök samt ett gäng med saker till vår balkong. jag fick sådan inspiration i lördags när vi var hos evelina och jeppe och såg deras super fina balkong. nu ska här fixas - ännu mer!

efter lite små köp av diverse blommor så åkte vi hem till lisas altan och satte oss med tapas, pasta och prosecco. vi satte i solen och skrattade och pratade om livet i flera timmar och oj så härligt det var.

långt efter att solen krupit iväg över taket så körde kerstin hem mig med alla mina saker :) upp med gardinerna och ihop med en balkong stol .. sen somnade jag platt fall i soffan! sol och alkohol kan ha den inverkan på mig, hah. sen blev det 'waiting for forever' i sängen och en skön sömn på det. och idag ska jag jobba kväll!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback