evelina 30 år!

2011-05-10 | 09:30:31


födelsedagsbarnet uppe till vänster ♥


eftersom bloggen har legat nere i 1.5 dygn så har jag inte haft möjlighet att slänga upp inläggen som jag tänkt så nu får jag ta det en stund i efterhand, kan vara det värsta som finns men men!

i lördags var vi bjudna till sundbyberg hem till evelina och jeppe. det var 30 års fest på schemat och oj vilken kväll det blev. smarriga snittar, gott sällskap, fint väder med värme in på små timmarna. att jag vaskade min iphone från tredje våningen = helt demolerad! är en annan story som inte behövs pratas så mycket om.

det blev en fantastisk kväll med många skratt! elo fick ett fin fint halsband av oss som jag köpt på mango. är lite sugen på det själv men aj .. jag knep det sista till henne. hon var nöjd och glad över det iaf :)

jag tror vi landade hemma vid tre tiden? jag somnade i taxin och la mig med smink rakt på prydnadskuddarna på sängen. underbart! hemmafest är underskattat :) det gäller dock att man har bra ljudisolering och bra grannar!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback