räkningar

2011-03-28 | 10:07:40
nu har både jag och c tagit tag i räkningar och slängt iväg en hög med pengar. hua vad saker och ting kostar och det drar iväg vissa månader. förra månaden var jag i london och där gick det pengar och min telefonräkning var inte nådig, haha. sen betalade jag en resa som ska göras i augusti :) ska berätta mer sen! samtidigt så är det grymt skönt att kunna se vad man har kvar och har att spela med denna månaden, man blir lite lättare.

idag jobbar c eftermiddag och jag och engla är lediga! planen är att åka och kika tapeter nu på förmiddagen och sen hem, städa och tvätta. jag brukar alltid försöka skjuta på dessa fantastiska uppgifter till måndagar, då jag ändå är ledig. söndagar som annars är en riktigt städdag för många får gå åt till annat :) som igår, lek o bus!

ska uppdatera bloggen ordentligt idag. den blir alltid lite tappad när det är helg och man mest är på språng :)


idag ska de införsakffas nya blommor ♥


Kommentarer
Emma

Vilka fina blommor. Älskar tulpaner!



Ja, det drar iväg rejält ibland. Jag var i Berlin för två veckor sedan och shoppade loss, och sedan är det ju telefonräkningen precis som du skrev. Hua, det drar iväg rejält vissa månader.



Kramkram

2011-03-28 15:15:35 http://emmawelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback