London calling!

2011-03-15 | 09:15:09

underbara london


åh ni anar inte hur skönt och vårigt london är just nu! vi blev lite små chockade när vi gick längst sussex garden och träden fullständigt stod i blom, helt fantastiskt. vår lilla födelsedags weekend har varit helt underbar och vi har verkligen gjort vad vi känt och när andan fallit på. vi har strosat i timmar, druckit bellinis och champagne på blanka dagen, hoppat i sängen och sjungit med till ace of base på en liten bar där folket hoppade högt till tonerna.

jag och liza är väldigt lika, precis som hon skrev på sin blogg igår, vi tänker lika och är extremt anpassningsbara. det blir aldrig som man tänkt sig och fyra timmar på en bar där vi egentligen bara skulle släcka törsten en snabbis är inga konstigheter i vår värld. är vi på semester mood så är vi :)

det blev en hel del shopping - till engla. jag vet inte men jag var lite åthållsam och hade bestämt mig för att inte göra några 'dumköp' och till engla är 3 punds klänningar från primark en dröm för henne. hon fick en liten hög med kläder igår och även en radda med trosor från disney store med trassel motiv .. men det bästa, det var ändå rapunsel peruken! åh ni ska få se henne, hon är i total extas och proppsade på att sova i den ♥


Kommentarer
Hondjur

Ååh, underbart!! Så glad för din skull! Och det verkar som att flygningen gick galant även denna gången :)

Kram och välkommen hem sötnos!

2011-03-16 10:37:41 http://etthondjur.blogg.se/
Emma

Låter som att du hade en underbar tripp! Tycker att våren kan komma hit också snart. Jag var i Berlin i veckan, och visst var det mycket varmare där än här, men det var fortfarande grått och tråkigt.



Kramkram

2011-03-18 16:18:25 http://emmawelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback