-2,4kg!

2011-06-01 | 08:06:12

sjutton vad nöjd jag blev imorse när jag klev upp på vågen - yes! nästan 2 veckor har gått och jag har gått ner 2.4 kg! jag är stolt över mig själv! jag har fortfarande inte ätit något godis - inte ens choklad (som tom finns hemma i kylen!) och det är mäkta imponerande att jag inte nallat! sockersuget är faktiskt helt borta :)

idag ska jag ut och äta med mina tjejer på jobbet och då lär det kanske bli något mer onyttigt än mina kolhydrat fria måltider? man måste ju njuta också och än har jag inte haft någon "gottis" dag .. kanske kan bli idag?

0.6 kg kvar på 5 veckor ..
utmaningen kanske blir att hålla vikten sen?


Kommentarer
Linda

Bra, grattis! :) Det brukar ta ca 2 veckor men när suget väl har försvunnit helt blir det bara lättare att hålla sig till det nyttiga tycker jag!

2011-06-01 08:33:14 http://headlong.blogg.se/
Hemma hos Elinor

Vad duktig du är!! Bra jobbat

helena

Hej Emily! Först vill jag säg att du har en jätte fin blogg med mycket fina bilder, önska jag kunde fixa såna;-)...Själv har jag också börjat att äta nyttigare. Kör lchf metoden och har hållt på i 9 dagar och har gått ner 3 kg. har nog lite mer att gå ner än dig så det e nog därför det går fortare. Har minst 4 kg kvar ,helst 6 kg. men man får va nöjd för det lilla kg som försvinner från ens kropp när man frossat hela vintern;-)

Ha en fin kväll . Kram Helena

2011-06-01 22:42:58 http://helenuz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback