LULLULL

2010-03-16 | 21:55:35
jag kan inte hjälpa det. jag sitter med vetskapen om allt som ska inhandlas inför flytten som nu är spikad till den 31 mars, och köper ändå lullull. haha. jag älskar allt som gör ett hem personligt och som gör att ett hem får karaktär. det mest av det kommer troligast inhandlas på loppisar och auktioner i sommar men små saker köper jag redan nu :)

föresten, skrev jag just 31 mars ?
hjälp.

efter jobbet idag så åkte jag och engla med mormor och nannie till sollentuna c för att kolla läget eftersom dom igår öppnat lite nytt. blandannat så har det öppnat en sia butik i centrumet och jag som älskar sia! det finns så otroligt mycket fint till otroligt översatta priser, haha. men ett par små saker fick vi iaf med oss ut efter lite drömmande :)

ikväll kom även min söta L över med två 'tavellister' som hon köpt på jobbet. det ska sitta i englas rum med små foton, teckningar och kanske en eller annan 'småsak'. jag har inte vågat öppna förpackningen ännu dock efter att L varanat mig för att det 'flagnar'. ska köpa en genomskinliglack och lacka dem med en vacker dag :)


 

ljuslyktor med fantastiskt spridning av ljus inköpta för 55:-/styck




Kommentarer
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

31 mars är ju snart!

tänk snart bor ni tre i ett eget hem o bara myser :)



Det är klart att du köper en massa "lullull"...för det är ju sånt som är roligt att köpa, o som du skriver så är det viktigt med ett hem som är personligt :)



Superfina ljuslyktor förresten!

Kramar

2010-03-17 07:39:14 http://edvinsmamma.wordpress.com
Jeannine

Hehe lulllull kommer du ha massvis av men tror nog att det mesta löser sig första veckan=) Ska försöka forska hur det är med belysningen där i köket. Kraam

2010-03-17 08:26:48
Livet med tre, Maria

Lullull är ju helt klart det roligaste!! Och även det som tar tid.. Gud vad kul och skönt för er att få eget.. Kramar!!

2010-03-17 09:04:49 http://livetmedtre.wordpress.com
Alexandra

Lullullet är ju det som är roligast!! :)

2010-03-17 17:48:46 http://masoou.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback